5.1 חנויות בריאות ויופי
בשוק הבריאות והיופי מתחרות ארבע רשתות זכיין: CJ Olive Young (מעל 980 חנויות), Lalavla (GS Watsons לשעבר, 180 חנויות), Lotte LOHB's (104 חנויות) ו-Shinsegae Boots (10 חנויות). Olive Young היא הרשת המובילה בשוק, עם מכירות שיא של 1.3 מיליארד דולר בשנת 2017, שהם יותר מהמכירות של Lalavla, LOHB's ו-Boots יחד. בנוסף, מופיעים ערוצי מכירה חדשים, כגון חנויות כל-בו (select shops) וחנויות מרובות מותגים (multi-shops). לדוגמה, LG Healthcare & Household ו Able C&C השיקו את חנויות Nature Collection ו-Nunc, וכן הרחיבו את פעילותן לחנויות הדיוטי-פרי.
5.2 ערוצי קניות בטלוויזיה
ערוץ פופולרי נוסף בקרב צרכנים הוא ערוצי קניות בטלוויזיה. החברות העיקריות שמשכו לקוחות באמצעות הטלוויזיה היו CJ O Shopping, Lotte Home shopping ו-Hyundai Home shopping ואחרות.
תרשים 2: ערוצי הפצה לא מקוונים בשוק הקוסמטיקה
| טיפים חשובים מהתעשייה
ערוצי קניות בטלוויזיה הפכו לפופולריים מאוד, הודות לאפשרות הפשוטה שניתנת לצרכנים להעריך מוצרים חדשים באופן מיידי. מותגים יכולים, בנוסף להדגמת הטכנולוגיה החדשה, להציג דוגמאות אמיתיות של תוצאות המוצרים כדי למשוך לקוחות. במקרה של צרכניות קוריאניות, חשוב לוודא כי למוצר יש את ההשפעה על העור כפי שמצוינת בחומרים השיווקיים.
Gagyeong Seo, יועצת, K Beauty