3. שוק היופי והטיפוח האישי
(BPC- Beauty and Personal Care)
נקודות מרכזיות
- בשוק ה-BPC) Beauty and Personal Care) המכסה את כל ענף הקוסמטיקה בקוריאה, נרשם שיעור צמיחה שנתי של 4.3% בין השנים 2013-2018, והוא הגיע ל-12.5 מיליארד דולר בשנת 2018.
- טיפוח העור הינו הסגמנט המוביל בשוק ה-BPC הקוריאני – מהווה 49% מהשוק וערכו כ-6 מיליארד דולר.
- הסגמנט השני בגודלו הינו איפור, והוא מוערך בכ-2.2 מיליארד דולר ומהווה 18% מהשוק.
- בתחום מסכות הפנים נרשם שיעור צמיחה שנתי של 7% בין השנים 2014 -2018, והוא הגיע ל-348 מיליון דולר בשנת 2018.